ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

I. Általános rendelkezések

Ezen üzleti feltételek a www.triolashop.hu webáruházban végrehajtott vásárlásra érvényesek.

A feltételek mghatározzák és pontosítják az értékesítő (vállalkozó, szállító) és a vásárló (ügyfél, fogyasztó) jogait és kötelességeit. Bárminemű szerződéses kapcsolat a Cseh köztársaság jogrendszerével összhangban köttetik, szabályozása az ÁSZF alapján történik, a polgári törvénykönyv fogyasztóvédelemre vontkozó előírásainak megfelelően  (89/2012 sz.  fogyasztóvédelmi törvénygyűjtemény (634/1992 számú törvénygyűjtemény).

A vásárló a megrendelés véglegesítésével megerősíti, hogy az ÁSZF- et elfogadja, az értékesítő által történő szállítás feltételeit és a reklamációs eljárást megismerte.

II. Fogalmak meghatározása

Fogyasztói szerződés- adásvételi szerződés, esetlegesen más a polgári törvénykönyvnek megfelelő szerződés, amely esetben a szerződő felek egyrészt a felhasználó, másrészt a vállalkozó, ill. az értékesítő.

Szállító/értékesítő – az a személy, aki a szerződés teljesítése során a vállalkozói tevékenysége körén belül jár el. Olyan vállakozó, aki közvetlenül, vagy más vállalkozókkal közvetve árut vagy szolgáltatást értékesít a vásárlók felé.

Fogyasztó/vásárló – olyan személy, aki a szerződéskötés és teljesítés idején nem vállakozói tevékenység körén belül jár el. Természetes személy, aki terméket vásárol, vagy szolgáltatást vesz igénybe, más, a termékek vagy szolgáltatások nem vállalkozás célú felhasználása okán.

III. A szerződés tárgya

A szerződés tárgyát kizárólag az adésvételi szerződésben- megrendelésben feltüntetett áru képezi, amely az adott áru kategóriájának megfelelően kerül kiszállításra, a Csehországban általánosan érvényben lévő előírásoknak megfelelően.

IV. Áru megrendelése és szerződéskötés

a) Elektronikus úton történő megrendelés létrehozásához szükséges az összes kért adat feltüntetése, valamint a megrendelési adatlapon felsorolt követelmények teljesítése.   A megrendelés egyúttal adásvételi szerződés javaslatnak is számít, az adásvételi szerződés tényleges létrejötte az áru kiszállításakor történik meg. Az adásvételi szerződés megkötéséhez nem szükséges az értékesítő részéről formális keretek közt megerősíteni a vásárlást, azonban az értékesítő köteles azonnal visszaigazolni e-mailen keresztül a rendelés beérkezését.  

b) Az értékesítő mindig jogosult a rendelés milyenségétől függően- az áru mennyiségének, a vételár mértékének, a szállítási költség függvényében utasítani a vásárlót a megrendelés megerősítésére vonatkozóan a megfelelő módon, pl. írásban, vagy telefonon. A megrendelés érvénytelennek számít mindaddig, míg a vásárló a kért módon nem teljesíti a visszaigazolásra vonatkozó kérelmet.

V. Ár és fizetési feltételek

A www.triolashop.hu oldalon feltüntetett árak érvényesek az áru megrendelésének pillanatában.

Fizetési módok- a megrendelt áru ellenértéke:

a) Utánvéttel: a megrendelt árut a csomag átvételekor fizetik a szállítónak (DPD). Az összevont szállítási költség mértéke 1220 HUF

b) Postai utánvéttel: a megrendelt árut  a postán  átvevőhelyén fizetik ki, a szállítási költség 1220 HUF

c) Utánvéttel: a rendelt árut a Csomagküldő átvevőhelyén fizetik, a szállítási költség mértéke  600 HUF

d) A boltban történő személyes átvétel során készpénzben, a számla és a szállítólevél átadásakor (ingyenes).

e) Kártyával a GP webpay fizetési kapun keresztül. A DPD szállítási költség 900 HUF, posta 900 HUF

f) Banki átutalással az értékesítő bankszámlájára. A szállítási költség DPD- el 900 HUf, posta 900 HUF , Csomagküldővel 600 HUF

VI. A kézbesítés módja

Raktáron lévő árut 2-8 munkanapon belül szállítunk ki a megrendelés beérkezésétől számítva, a választott kézbesítési mód függvényében. Kivételes esetekben, ha az áru nincs raktáron, az értékesítő felveszi Önnel a kapcsolatot, az áru kézbesítési idejének egyeztetése ügyében. A vásárlót minden esetben tájékoztatjuk a kiszállítás napján e-mailen keresztül. A nagy érdeklődésre való tekintettel meghosszabbodhat a kiszállítás időtartama. Ilyen esetek előfordulása miatt elnézésüket kérjük. Tájékoztatást adunk, ha késik a  kiszállítás illetve, amennyiben az áru már nem elérhető. 

a) DPD futárszolgálat

Szállítás az Ön lakhelyére, vagy a munkehelyére (tehát arra a helyre, amit szállítási címként feltüntet). A szállítás egész nap zajlik. Azokra az esetekre való tekintettel, ha a futár nem találja a megadott címet, stb. kötelező feltüntetni az Ön telefonszámát. Az árut 3 munkanapon belül szállítjuk ki. A szállító által okozott késedelemért felelőséget nem vállalunk. A vásárló köteles a csomagot megfelelő módon átvenni a szállítótól, ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét, a csomagok darabszámát, bárminemű eltérést feltüntetni a szállítólevélen és tájékoztatni az értékesítőt. Amennyiben a csomagolás a nem megfeleő szállítási mód miatt sérült, azt tanácsoljuk, hogy a csomagot ne vegye át, erről azonnal tájékoztassa az értékesítőt. 

b) posta

 

d) Csomagküldő.hu

Szállítás a Csomagküldő.hu megjelölt átvevőhelyére. Az árut 3 munkanapon belül szállítjuk ki. Mikor a csomag beérkezik az Ön által kiválasztot átvevőhelyre, sms és e-mail értesítést küldünk Önnek. Ettől a pillanattól kezdve a csomagot 7 napon keresztül van lehetősége átvenni.  A szállító által okozott késedelemért felelőséget nem vállalunk. A vásárló köteles a csomagot megfelelő módon átvenni a szállítótól, ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét, a csomagok darabszámát, bárminemű eltérést feltüntetni a szállítólevélen és tájékoztatni az értékesítőt. Amennyiben a csomagolás a nem megfeleő szállítási mód miatt sérült, azt tanácsoljuk, hogy a csomagot ne vegye át, erről azonnal tájékoztassa az értékesítőt. 

A Csomagküldő.hu- nál átvett csomagok a rendelt árun kívül nyomtatványokat is tartalmaznak „Reklamációs űrlap/árucsere/szerződéstől való elállás“ és a tőlünk kapott kinyomtatott vonalkód, melyet az áru reklamációja esetén használhat fel, árucserére , vagy pénzvisszafizetésre (szerződéstől való elállás esetén) vonatkozó kérvény. A kinyomtatott vonalkóddal és a becsomagolt reklamált, vagy visszaküldött áruval, a kitöltött űrlapot is beleértve „Reklamációs űrlap/árucsere/szerződéstől való elállás “ ugyanazon átvevőhelyen leadhatja az árut, ahol át testzett venni, az áru a felragasztott vonalkód segítségével ingyenes visszaküldésre kerül a Triola a.s., Mariánské údolí 1, 435 4,3 Horní Jiřetín címre.

VII. Reklamáció

A reklamációs folyamatot a  reklamációs eljárás alapján kezeljük.

VIII. Árucsere

Amennyiben a nem megfelelő választás eredménykeépp nem megfelelő méretű terméket kapott, új terméket küldünk Önnek. Számlát csak a szállítási díjról és az új árura vonatkozó esetleges árkülönbözetről állítunk ki. A megrendelt terméket alsóneműre próbálják fel. Szennyezet és a higiéniai előírásoknak nem megfelelő árut nem cserélünk. Az árucsere a visszaküldött, nem megfelelő méretű áru beérkezésétől számított 30 napon belül zajlik le.

IX. Telekommunikációs eszközök használatával megkötött szerződéstől való elállás

1) Joga van elállni a szerződéstől az ok feltüntetése nélkül, 14 napon belül az áru átvételét követő naptól számítva.

2) info@triolashop.hu egyoldalú jogi egyeztetés formájában  (pl. postai úton, vagy e-mailen keresztül eljuttatott levél). Ehhez felhasználható a mellékelt szerződés elállására vonatkozó űrlap, amely minden csomagban megtalálható, azonban ez nem kötelező jellegű. A szerződéstől való elállásra kijelölt határidő betartásához a határidő lejárta előtt kell elküldeni. 

3) Amennyiben eláll a szerződéstől, késlekedés nélkül, legkésőbb 14 napon belül az Öntől érkezett szerződéstől való elállásra utaló bejelentéstől számítva, visszatérítjük, legkésőbb 14 napon belül, a szerződéstől való elállási szándék beérkezéséstől számítva, a szállítási költséget is beleértve (kivéve a további költségeket, amelyek az Ön által választott szállítási mód eredményeképp keletkeztek, amely eltér a legolcsóbb, altalunk kínált standard szállítási módtól). A befizetés visszajuttatásáshoz ugyanolyan eszközt használunk, amelyet Ön is igénybe vett az tranzakció végrehajtásához, amennyiben kifejezetten nem jelölt meg más módot. Az összeget csak a visszaküldött áru beérkezése után juttatjuk vissza, vagy ha bizonyítani tudja, hogy az árut már visszaküldte, annak függvényében, mi történik korábban.  4) Az árut késlekedés nélkül, legkésőbb 14 napon belül, a szerződéstől való elállástól számítva, küldje vissza a Triola a.s., Mariánské údolí 1, 435 4,3 Horní Jiřetín (Csehország) címre. A határidő betartottnak számít, amennyiben az árut a 14 nap letelte előtt juttatja hozzánk vissza. 5) Az áru visszajuttatásával közvetlenül összefüggő költségek Önt terhelik.
6) A vásárló kizárólag az olyan jellegű értékcsökkenésért felelős, amely az áru milyenségének és tulajdonságainak nem megfelelő használatának következtében keletkezett, beleértve a funkcióját is.

7) A szennyezett árut, amely nem felel meg az ismert higiéninai előírásoknak, az Ön költségére visszaküldjük, a vételárat nem térítjük vissza.
8) Az áru visszaküldéséhez válasszon megfelelő csomagolóanyagot, hogy az a szállítás során ne sérüljön (pl. merevítős melltartó visszaküldéséhez a doboz megfelelőbb csomagolóanyag, mint egy boríték.)
9) Javasoljuk, hogy kössön biztosítást a visszaküldött árura.

Fontos figyelmeztetés

Ha valamilyen akció keretén belül (pl. áruvásárlás bizonyos értékhatár felett, meghatározott termék vásárlása, stb.) a vásárló ajándékutalványt (utalvány) a következő vásárlásra,  a szerződéstől való teljes vagy részleges elállás esetén, ha a vásárlás értéke az ajéndékutlaványra (utalvány), a vásárló köteles az áruval együtt visszaszolgáltatni az ajándéktutalványt is az értékesítőnek. Amennyiben a vásárló az ajándkutalványt (utalvány) nem szolgáltatja vissza és a következő vásárlása alkalmával felhasználja azt, az értékesítő ilyen esetekre vonatkozóan fenntartja a jogot arra, hogy a vásárló részére semmiféle bónuszt, vagy kedvezményt nem nyújt a következő vásárlásra az ÁSZF szabályainak a vásárló részéről történő megsértése miatt.

X. Tájékoztató értékesítők részére

Triola a.s., 5. května 65, 140 21 PRAHA 4

IČ: 60192984

DIČ: CZ60192984

Tel. CZ: 476 769 977

e-mail: info@triolashop.hu

A cég Prága város bíróságának cégjegyzékében került bejegyzésre, B részleg, 2293 bejegyzés.

XI. Záró rendelkezések

Az itt feltüntetett ÁSZF terjedelmében és tartalmában, az elektronikus formában, az értékesítő weboldalán leadott megrendelés napján érvényes.   

Az elektronikus megrendelés elküldésével a vásárló megerősíti az értékesítő irányában, hogy elfogadja az ÁSZF összes pontját a rendelés napján leadott formában, ugyanakkor az abban a pillanatban érvényben lévő eladási árakat, melyek az értékesítő weboldalán szereplő árjegyzékben vannak feltüntetve, beleértve az esetleges szállítási költésget is.   

A vásárló az elküldött rendeléssel a kiszállítás meghatárorzott idejéig visszavonhatatlanul kötelezi magát, amennyiben a szerződő felek nem egyeznek meg másként. 

Az értékesítő kijelenti,

-       hogy a megkötött adásvételi szerződést (= végrehajtott megrendelés) tárolja, írásos kérelem alapján a vásárló rendelkezésére bocsátja a kért információkat,

-       hogy adásvételi szerződés (megrendelést) cseh vagy szlovák nyelven köthető meg,

-       hogy a vásárló módosíthatja a webáruház „Kosár“ részében szereplő adatokat a „Megrendelés megerősítése“ gombbal történő megerősítésig.

A webáruház szünet nélkül, naponta 0.00- tól 24.00 óráig üzemel.

 

 


Ne hagyja ki az újdonságokat a divat világából és árengedményes akcióinkat minőségű fehérneműinkre.